Pogoji

vklopi_razum-zahtevaj_racunPogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletne strani www.meta.si

Splošni pogoji spletne trgovine Meta so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

 

Podatki o podjetju

Meta trgovina za zdravo življenje
Meta Palčič s.p.
Kranjska 4a
4240 Radovljica
Tel: 04 531 40 20
Tel: 040 585 788
Mail: [email protected]
Davčna številka: 58578803
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 5924916000
TRR: SI56 3000 0001 3208 429

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini Meta imajo gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati ter registrirani člani. Z registracijo na http://www.meta.si/?page_id=8 postanete registriran uporabnik.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

Dostopnost informacij

Meta se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
–  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
–  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno z garancijami),
–  dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
–  pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
–  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– način in strošek vračila izdelka,
– pojasnilo postopka ob pritožbi.

 

Podatki o izdelkih in cene izdelkov

Meta skrbi za čim več podatkov o izdelkih in da so podatki točni. Pridružujemo si pravice do odstopanja podatkov, za odstopanje podatkov pa se že vnaprej opravičujemo. Enako velja za tipkarske napake.

Za goste in registrirane uporabnike veljajo redne cene izdelkov. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem predračunu opravljenega nakupa).

Račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

 

Ažurnost podatkov o izdelkih in cen izdelkov

Meta skuša čim bolj skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, cene in dobavljivost spreminjajo, zato obstaja možnost, da ne utegnemo sočasno s spremembo popraviti vseh podatkov na spletni strani. V tem primeru kupca obvestimo o spremembah ter omogočimo odstop od nakupa oziroma zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena izdelka tekom obdelave naročila spremeni, bomo kupca o tem obvestil. Po svojih najboljših močeh bomo skušali kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev za obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe.

 

Naročanje

Uporabnik lahko naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, vse dni v letu. V zgornjem desnem kotu si uporabnik lahko ogleda »košarico« in jo po želji tudi spreminja skladno z navodili na strani. Ko je uporabnik zadovoljen z vsebino košarice, lahko nadaljuje z nakupom. Pred oddajo naročila uporabniku omogočamo celoten pregled naročila, vključno s količinami, cenami in stroški pošiljanja. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o prejemu naročila na elektronski naslov.

O morebitni spremembi naročila oziroma preklica, nas mora kupec o tem obvestiti na elektronski naslov [email protected] takoj po oddaji naročila. V obvestilu mora kupec navesti številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Meta naročila obdeluje ažurno, zato naj kupec spremembe javi v najkrajšem možnem času. V kolikor kupec spremembe javi po tem, ko je naročilo že odpremljeno, za kupca veljajo pogoji »vračilo izdelkov«.

 

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: izbrane izdelke kupec doda v košarico s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V košarico lahko dodajate neomejeno število izdelkov.
  2. Košarica in urejanje košarice: gumb »košarica« se nahaja v zgornjem desnem kotu in v spletni trgovini v desnem meni-ju »povezave«. V »košarici« lahko kupec spremeni količino izdelka na način, da v kvadrat s količino vpiše poljubno število ter spremembo potrdi s klikom na tipko »enter« na tipkovnici ali s klikom na gumb »posodobi košarico«. Kupec lahko izdelek odstrani iz košarice s klikom na križec (x) na levi strani. Kupec lahko dodaja izdelke v košarico enostavno s ponovnim iskanjem po spletni trgovini. Že izbrani izdelki bodo ostali v košarici vse dokler jih kupec iz košarice ne odstrani sam.
  3. Košarica in skupni znesek: postavka »skupaj« opisuje znesek z DDV za celotno košarico. Postavka »dostava« nudi možnost – kupec izbira med Fiksno stopnjo/cena 4,38€ z DDV pošiljanja, razen če ni navedeno drugače (več o pogojih pošiljanja v alineji »Dostava izdelkov«) in med Osebnim prevzemom. Z osebnim prevzemom mislimo na prevzem na sedežu podjetja Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica. V tem primeru seveda stroškov pošiljanja ni! J Postavka »cena« navaja skupni znesek, ki ga kupec odšteje za nakup, razen v primeru plačila po povzetju s kartico in ostalih pogojih, navedenih v alineji »Dostava izdelkov«.
  4. Naprej na naročilo:

naročilo lahko opravijo tudi gostje, ki niso registrirani kot uporabniki,

registrirani uporabniki se prijavijo kot stalne stranke s klikom na prijavo v zgornjem delu naročila ali v desnem meni-ju spletne trgovine »povezave«,

kupec se lahko registrira tudi v postopku naročila,

kupec vpiše podatke o plačniku. V kolikor se naslov dostave razlikuje od naslova plačnika, mora kupec vpisati tudi te podatke. Izpolni lahko tudi predelek »opombe ob naročilu«,

željeni podatki, označeni z zvezdico (*) so obvezni za vpis,

kupcu ponovno ponudimo vpogled na naročilo. Po tem, ko si izbere način plačila, lahko »zaključi nakup« s klikom na istoimenski gumb.

  1. Zaključek nakupa: z naslednjim korakom Meta kupca obvesti o oddaji naročila in z elektronskim sporočilom na e-mail kupca. V kolikor kupec sporočila ne dobi, pomeni, da naročilo ni bilo izvedeno in da mora postopek ponoviti ali obvestiti ponudnika o napaki.

Meta lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Opisan postopek velja tako za goste kot tudi registrirane uporabnike.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako ima enake možnosti plačila.

 

Način plačila

Spletna trgovina Meta omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po povzetju: je možno z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
  2. Neposredna bančna transakcija: kupec na elektronski naslov prejme sporočilo, v katerem je naveden znesek za plačilo in številka bančnega računa, kamor lahko preko spletne banke ali UPN obrazca nakaže znesek za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun.
  3. Osebni prevzem: na prevzemnem mestu Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica je plačilo možno z gotovino ali s kreditno/debetno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA, Maestro, Diners, Karanta). V tem primeru stroškov pakiranja in dostave ni. Prav tako ni dodatnega stroška bančne provizije.

Račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

 

Odpošiljanje blaga

Vsa naročila, ki so označena s »plačilom po povzetju« in so oddana od ponedeljka do petka pred 13. uro, odpošljem že isti dan. Naročila, označena z »neposredno bančno transakcijo«, bodo odposlana takoj, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun. Naročila, oddana med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi in bo dobava zato daljša od 5. delovnih dni, kupca o tem obvestimo.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da želite paket prejeti na drug naslov, v naročilu izberite možnost »Dostavi na drug naslov« in le-tega vpišite.

V primeru, da želite paket prejeti v eni izmed Parcel Shop enot (poštno ležeče), si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami. Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov ([email protected]). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali v Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

 

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave so pri na nakupu nad 60,00€ brezplačni. Pri nakupu pod 60,00€ so stroški pakiranja in dostave fiksni in sicer 4,38€ z DDV.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

Pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

 

Vračilo izdelkov

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec nas mora o vračilu obvestiti na elektronski naslov [email protected]

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nerabljeno, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Naslov za vračilo blaga ponudniku je: Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejema!

Izdelek prejmemo, ga pregledamo in je v primeru vračila rabljenega izdelka odškodnina za znižano vrednost izdelka naslednja:

  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku), najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe.

 

Neprevzem naročenega

Ko naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo (GLS Slovenia), sledijo navodila, opisana v alineji »odpošiljanje blaga«. V primeru, da kupec pošiljke na prevzame pravočasno, se le-ta vrne na naš naslov.

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih mora plačati Meta (stroške odpreme + stroške vračila paketa + administrativne stroške).

V skladu z ZVPot za odstop od pogodbe ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, zato ima podjetje pravico uveljavljati povračilo nastalih stroškov!

V primeru neprevzetega paketa podjetje stranki zaračuna stroške neprevzetega paketa (strošek poštnine + stroške vrnitve paketa + administrativne stroške).

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo, povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave.

V primeru lažnih naročil, bomo IP naslov predali v nadaljno obravnavo pristojnim organom kot zlorabo.

 

Varovanje osebnih podatkov

S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).

Osebni podatki, ki jih je gost ali uporabnik oddal ob nakupu ali registraciji, so shranjeni v bazi podatkov in se uporabljajo izključno v namene poslovanja z našimi kupci ter za občasno pošiljanje informativnega gradiva. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ne bomo uporabili v nobene druge namene in jih ne bomo razkrivali tretjim osebam.

Gost ali registriran uporabnik prevzema odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Podatke iz baze podatkov lahko v vsakem trenutku na zahtevo uporabnika trajno odstranimo.

 

Omejitev odgovornosti

Glej: »Podatki o izdelkih in cene izdelkov« in »Ažurnost podatkov o izdelkih in cen izdelkov«

Dopuščamo možnost za nepravilnosti podatkov, slikovnega, zvočnega in tekstovnega materiala na spletni strani. Za nastale napake se iskreno opravičujemo.

Nobeno besedilo na spletni strani www.meta.si  ni nadomestilo za zdravniško diagnosticiranje oz. zdravljenje. Ničesar ne predpisujemo ali priporočamo in zato ne prevzemamo nobene odgovornosti. To so le informacije o možnih oblikah samopomoči. Če boste ravnali po njih, ne da bi se prej posvetovali z zdravnikom, sami prevzemate odgovornost za svoje zdravje, kar je sicer vaša ustavna pravica.

Noben od izdelkov ni namenjen zdravljenju ali diagnosticiranju. Nobenega zdravljenja ne smete opustiti ali spremeniti brez posveta z zdravnikom. Pred sočasnim jemanjem več različnih vitaminskih, mineralnih in drugih izdelkov se posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom. Priporočenih odmerkov na embalaži ne smete prekoračiti brez posveta z zdravnikom. Nosečnice, doječe matere in otroci do 14. leta se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

 

Pritožbe in spori

Meta spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav, se kupec s prodajalcem lahko poveže preko telefona na 04 531 40 20, 040 585 788 ali po elektronski pošti na [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Če spora ni možno rešiti z dogovorom, je pristojno stvarno sodišče sedeža prodajalca.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje in vam želimo obilo prijetnih nakupov!

Trgovina za zdravo življenje Meta